Jdi na obsah Jdi na menu
 


Hratelne Rasy

Hratelné rasy



e hře World of Warcraft máte na výběr dohromady z 10 hratelných ras. S datadiskem Cataclysm se tento výběr rozšířil na 12. Těchto 12 ras se dělí do dvou frakcí: Aliance a Horda. Každá frakce má po šesti rasách. Pokud nevíte, jakou rasu si vybrat, snad vám pomůže následující přehled.
Klik na rasu rychle odkazuje na článek o ní


Rasy Aliance

  • Draeneiové
  • Trpaslíci
  • Gnómové
  • Lidé
  • Noční Elfové
    Rasy Hordy
  • Krvaví Elfové
  • Orkové
  • Taureni
  • Trollové
  • Nemrtví

     
     

    Hratelné rasy Aliance

    Erb

    Alianci, chcete-li, Velkou Alianci, představuje šest ras, za které můžete hrát. Každá z nich se vyznačuje svými klady, ale také svými zápory. Ať už v ohledu historie, či v ohledu abilit. Aliance se skládá ze silných kultur, které jsou spojeny nikoliv nutností či zoufalstvím, ale hlubokými závazky, ušlechtilostí a ctí. Aliance byla kdysi známá jako Aliance Lordaeronu. Bylo to v dobách, kdy jejím centrem byl právě Lordaeron. Nicméně, Aliance byla nucena přesunout část svých sil na Kalimdor a na jih Easter Kingdoms. Lordaeron byl před několika lety zpustošen Nemrtvými. Od té doby ztratila mnoho členů, ale získala také mnoho spojenců.

    Draeneiové (Draenei)

    Draenei

    raenei z Exodaru začínají v Ammen Vale na Azuremyst Isle. Ten se nachází na severozápadním pobřeží Kalimdoru. První vesnicí s civilizací je Azure Watch. Přilehlé Bloodmyst Isle jsou lokací pro levely 10-20.

    Velen a zbývající přeživší Drenei se zmocnili jednoho křídla Tempest Keep a použili ho k útěku na Azeroth. Hledali spojence v jejich nekončícím boji proti Plamenné Legii. Ty našli v Alianci.

    Nemají žádné hlavní město. Namísto toho obydleli havarovanou dimensionální loď Exodar, na kterou dohlíží jejich vůdce, Velen. Jejich rasovým mountem je Elekk. Nejvíce se podobá válečnému slonovi. Jejich jazykem je Draenei, ale jsou schopni se dorozumívat i jazykem Common.

    Historie


    dysi dávno, na planetě Argus, vzdělaná a magicky nadaná rasa Eredarů na sebe upozornila Sargerase, ničitele světů. Ten navrhl třem vůdcům Eredarů, Kil'jaedenovi, Archimondovi a Velenovi, nevýslovnou moc, výměnou za bezpodmínečnou loajalitu. Ovšem Velen brzy dostal vize, ve kterých viděl, jak se Eredarové mění na démony, mimo jiné první členové Legie, kteří by rostli do ohromných rozměrů a zdecimovali celý svět. Navzdory Velenovu varování se Kil'jaeden a Archimonde rozhodli akceptovat Sargerasovu nabídku. Velen zoufal nad bývalými přáteli a modlil se o pomoc. K jeho velkému překvapení a úlevě mu odpověděl jeden benevolentní Naaru. Tyto energické bytosti, stejně jako Velen, předpovídaly vznik Plamenné Legie.

    Naaru nabídl Velenovi a ostatním věřícím útočiště. A tak Velen tiše shromáždil Eredary, kteří se zdáli být důvěryhodní a nazval je Draenei. Sargeras se vrátil na Argus a přeměnil mnoho Eredarů na démony. Rozzuřený Kil’jaeden slíbil, že Velena bude pronásledovat do konce dní. I samotná Plamenná Legie honila Draenei napříč celým vesmírem. Naaru jim dal pokyn k uctívání Světla, což je hluboce zasáhlo, a tak Draenei uctívali Světlo a ideály Naaru. Za čas se usadili na vzdálené planetě, kde potkali shamanistické Orky, kteří ji obývali. Zde Draenei přišli volat novou domovinu, Draenor.

    Kil'jaeden pokračoval k lovu exulantů. Nakonec se dozvěděl o idylickém světě a jeho nic netušících obyvatelích. Pracujíc skrze shamana Ner’zhula, postupně začal ovládat orky. Když Ner’zhul odmítl sloužit programu Legie, obrátil se Kil’jaeden na jeho učedníka. Gul’dan pracoval na krvežíznivosti Orků a tato nově vytvořená Horda začala porážkou mírumilovných Draenei. A tato jejich „kampaň“ byla velmi efektní. Více než osmdesát (!) procent rasy bylo vyvražděno, ale zbylých dvacet procent, včetně Velena, se zachránila. Orkové pokračovali v invazi na Azeroth, skrze Medivhův Dark Portal. Léta nato, po Druhé Válce, by mohly Nerzhulovy další portály roztrhat Draenor na kusy.

    Nedávno Velen a zbylí přeživší získali kontrolu nad jedním křídlem Tempest Keep a použili ji k útěku na Azeroth. Nyní hledají další spojence v jejich boji proti Plamenné Legii.

    Po invazích Aliance a Hordy na země Northredu, hrají Draenei daleko menší roli.

    Vzhled


    raenei jsou vzhledově odlišní, než Eredarové z Plamenné Legie. Nemají červenou kůži démonických Eredarů a nemají také rohy, které mají na tvářích (tento rozdíl je viditelný pouze na art-worcích, ve hře se s ním nesetkáte). Pokožka může dosahovat od růžovo-bílé, pres světle modrou až po tmavě fialovou barvu. Mimo Velena, kterému prý později pokožka zbělá. Jejich krev je modrá.
    Muži mají chapadélka, vycházející z brady a zvláštní čelo. Mají velké a silné ocasy, které jsou překvapivě velmi svalnaté. Ženy naopak mají hladké čelo, chapadélka a ocas tenčí než muži. Za ušima mají také rohy, které se liší jak tvarem, tak i délkou. Barva vlasů může být šedá, bílá, modro-černá, hnědá a fialová.

    Základní atributy

    Povolání Strength Agility Stamina Intellect Spirit
    Hunter
    21
    20
    20
    21
    23
    Paladin
    23
    17
    21
    21
    23
    Mage
    21
    17
    19
    24
    24
    Shaman
    22
    17
    20
    22
    24
    Warrior
    24
    17
    21
    21
    22
    Priest
    21
    17
    19
    23
    25
    Death Knight
    109
    70
    99
    29
    44

    Povolání


    Hunter, Mage, Paladin, Priest, Shaman, Warrior, Death Knight Wotlk

    Rasové znaky (Raciálky)


     
  • Gemcutting: +5 k profesi Jewelcrafting.
  • Gift of The Naaru: Vyléčí cíl za 65 (zvyšuje se s levelem) životů za 15 vteřin.
  • Heroic Presence: Zvyšuje šanci na zásah kouzlem o 1% Vám a vašim spoluhráčům ve vzdálenosti 30 yardů.
  • Shadow Resistance: +10 k resistenci proti stínové magii.

    Trivia, zajímavosti


     
  • Tance, kterým draeneiští muži tancují je okopírován od tance v písni Tunak Tunak Tun od Dalera Mehndiho a ženy tancují na muziku Hips Don't Lie od Shakiry.
  • NPC Draenei jako jediná rasa nemají svolávací pokřik v případě napadení druhou frakcí. Ale nic jim nebrání v bránění svého města, či města spojenců.
  • Draenei hunter je jediné povolání, které začíná s kuší.
  • Draenei jsou jedinou rasou, která nedostala novou class v datadisku Cataclysm.
  • V současné době je také jedinou rasou, která nemá class se stealthem.
  • Jejich NPC mají východoevropský přízvuk

    Ostatní informace

  • Startovní lokace: Ammen Vale, Azuremyst Isle
  • Rasový mount: Elekk (Elekk)
  • Vládce: Velen
  • Hlavní město: Exodar
  • Jazyk(y): Draenei, Common
     
     

    Trpaslíci (Dwarves)

    Dwarves

    rpaslíci z Ironforge jsou starobylá rasa robustních humanoidů, kteří žijí pod sněhovými čepicemi hor Khaz Modanu. Trpaslíci byli vždy spojenci Lidí. Libují si ve vyhlídkách bitev stejně jako v jejich vyprávění. Tato rasa je podle posledního „WoW sčítání lidu“ z února 2010 nejméně hratelnou rasou Aliance.

    Historie


    toičtí trpaslíci strávili bezpočet generací těžbou pokladů z hlubin země. Trpaslíci zřídkakdy opouštěli bezpečí větrných vrcholů Dun Morogh. A když Orkové napadli Azeroth a vyrazili dobývat země Lidí, Elfů a Trpaslíků, nabídli se Trpaslíci, že vstoupí do Velké Aliance. Ukázali se jako velmi prospěšní spojenci.

    Nedávno Trpaslíci objevili řadu ruin, které by mohli být klíčem k jejich ztracenému dědictví. Veden k odhalení legendární pravdy o původu svého lidu, nařídil král Magni Bronzebeard změnit průmysl z těžařství (mining) a inženýrství (engineering) na archeologii. Magni také pomohl k vytvoření slavné Explorers' Guild, skupině která se celá věnuje tajemství starověkého světa a tím i legendární existence trpaslíků.

    Archeologie a průzkum


    zhledem k nedávným objevům nekrytých fragmentů o jejich prastarém původu (například Discs of Norgannon v Uldamanu), prošli Trpaslíci významnou proměnou. Tento objev přesvědčil Trpaslíky, že byli stvořeni Titány z kamene, v době, kdy byl svět mladý. Cítí, že musí prozkoumávat svět a hledat tak další důkazy o jejich obrovském dědictví a znovu objevit skryté odkazy Titánů.
    Za tímto účelem vyslali Trpaslíci archeologické týmy do všech koutů světa, v naději, že nahlédnou do jejich záhadné minulosti. Tyto cesty vedly k trpasličím nalezištím po celém světě, z nich některé slouží jako základny a některé jako „loviště“ pro nepřátele trpasličí rasy.

    Trpaslíci byli spojenci Lidí v Druh válce a přidali se k Alliance of Lordaeron, po invazi na jejich domovinu, Khaz Modan. Ukryti hluboko v jejich městské pevnosti, kde se jim podařilo přežít invazi Hordy a mor. Jsou rasou, která se dožívá vysokého věku a děti jsou vzácným požehnáním. Nyní v Ironforge žije něco kolem 60 000 Trapslíků.


    Základní atributy

    Povolání Strength Agility Stamina Intellect Spirit
    Hunter
    22
    19
    24
    19
    20
    Paladin
    24
    16
    25
    19
    20
    Priest
    22
    16
    23
    21
    22
    Rogue
    23
    19
    24
    19
    19
    Warrior
    25
    16
    25
    19
    19
    Death Knight
    113
    69
    100
    28
    41
    Shaman
    23
    16
    24
    20
    21
    Mage
    22
    16
    23
    22
    21
    Warlock
    25
    16
    22
    21
    21

    Povolání


    Hunter, Paladin, Priest, Rogue, Warrior, Death knight Wotlk, Mage, Shaman, Warlock Cataclysm

    Rasové znaky (Raciálky)


     
  • Find Treasure: Na minimapě Vám zobrazí poblíž ležící truhly a jiné poklady.
  • Frost Resistance: Znižuje šanci protivníka zasáhnout Vás Frost spellem o 2%.
  • Gun Specialization: Zvyšuje šanci na kritický z pistole o 1%.
  • Mace Specialization: Expertise s palcáty a obou-ručními palcáty zvýšen o 5.
  • Stoneform: Odstraňuje všechny poison, disease a bleed efekty. Zároveň zvyšuje Váš armor o 10% na osm sekund. 2 minuty cooldown.

    Důvody rasových znaků (raciálek)


    rpaslíci mohou využít jejich „hliněného dědictví“ aby se do stali do stavu, laikovi známému jako Stoneform. Nejen že učiní Trpaslíka krátkodobě odolnějším, ale také zahojí otevřené rány (bleed) a odstraní většinu jedů (poison) a infekcí (disease). Díky této raciálce přežilo již mnoho Trpaslíků.

    Vojáci Ironforge jsou často rekrutováni z řadových dělníků. Z tohoto důvodu je velice častá Gun a Mace Specialization. Také proto, že hlavním průmyslem je kovoobrábění, lov a vykopávky, chcete-li archeologie. Právě proto jsou již vysoce kvalifikovaní v práci s kladivem a práškem.

    Trpaslíci jsou přirozeně adaptováni na žití v chladném podnebí, o čemž svědčí i jejich podsaditá postava a poněkud hustší porost těla. Zkušení průvodci poznamenali, že mají mírnou odolnost proti mrazu.

    Od založení Explorers' League stoupl zájem o dobrodružství. Ať už k zjištění něčeho nového o jejich historii nebo jen za hledáním pokladů (Find Treasure) opustilo mnoho Trpaslíků své domovy.


    Ostatní informace

  • Startovní lokace: Coldridge Valley, Dun Morogh
  • Rasový mount: Beran (Ram)
  • Vládce: Král Magni Bronzebeard, Council of Three Hammers Cataclysm
  • Hlavní město: Ironforge
  • Jazyk(y): Dwarven, Common
     
     

    Gnómové (Gnomes) soon

    Gnomes

    Lidé (Humans)

    Humans

    idé Stormwindu jsou jednou z hratelných ras Aliance. Jsou odolný druh, který přežil invazi divokých Orků během První Války. V Druhé Válce se armády Stormwindu spojily v Alianci Lordaeronu (Alliance of Lordaeron), aby získaly zpět svoji domovinu. Po úspěšné Druhé Válce byl Stormwind přestavěn a lidská civilizace začala znovu vzkvétat.

    Původ


    rozený lid Stormwindu je hrdou a houževnatou rasou. Jako patroni Velké Aliance statečně bojovali proti Orkům Hordy. Když si mysleli, že se již vše uklidni a nastal mír, sestoupil na svět ještě temnější stín. Nemrtvá Pohroma rozpoutala odporný mor a podařilo se jí tak zdecimovat severní království Lordaeronu. Těch několik přeživších uprchlo na jih do Stormwindu.

    Sotva se však stačila Pohroma rozkoukat, zasáhla Plamenná Legie a zahájila kataklizmatickou invazi na svět. Bojovníci povstali proti Legii a uchránili svět před hrozícím zničením. I téměř po šesti set letech jsou obránci Stormwindu ostražití vůči každému, kdo by ohrozil nedotknutelnost jejich zemí. Stormwind City se nachází v podhůří Elwynn Forest a je jednou z posledních bašt lidských sil.

    Král Varian Wrynn vládne lidem Stormwindu, kteří zůstávají oddaní Velké Alianci (Grand Alliance). S podporou svých stálých spojenců byla vojska Stormwindu odvelena pryč, aby znovu bojovala proti Hordě na vzdálených bojištích. Když je stormwindská armáda pryč, spadá jeho obrana na bedra jeho hrdých občanů.

    Vzhled


    zhled snad popisovat moc nemusím. V podstatě se od reality příliš neliší. Průměrná výška lidí je 6 stop (zhruba 183cm) a váží kolem 180 liber (asi 82 kg). Muži jsou výrazně vyšší a těžší než ženy.

    Základní atributy

    Povolání Strength Agility Stamina Intellect Spirit
    Hunter
    20
    23
    21
    20
    21
    Rogue
    21
    23
    21
    20
    21
    Paladin
    22
    20
    22
    20
    22
    Mage
    20
    20
    20
    23
    23
    Warlock
    20
    20
    21
    22
    23
    Warrior
    23
    20
    22
    20
    21
    Priest
    20
    20
    20
    22
    24
    Death Knight
    108
    73
    99
    29
    42

    Povolání


    Mage, Paladin, Priest, Rogue, Warlock, Warrior, Death Knight Wotlk , Hunter Cataclysm

    Rasové znaky (Raciálky)


     
  • Perception: Aktivovaná rozšiřuje rádius detekce Stealth nepřátel. Trvá 20 sekund. Cooldown této specializace je 2 minuty.
  • The Human Spirit: Zvyšuje hodnotu Spirit o 5 %.
  • Diplomacy: Dává bonusy na body reputace +10 %.
  • Sword Specialization: Zvyšuje skill na používání mečů o 5.
  • Mace Specialization: Zvyšuje skill na používání palcátů o 5.
  • Every Man for Himself:Ruší všechny debuffy omezující pohyb vaší postavy. 2 minuty cooldown

    Důvody rasových znaků (raciálek)


    idé si již dávno vybrali zaměření na palcáty (Mace) a meče (Sword). Právě tyto zbraně mají symbolizovat spravedlnost v lidské kultuře a lidská bojová umění se točí kolem nich.

    Jednou z největších výhod, které lidstvo má, je schopnost týmové práce a vedení, a proto jsou známí pro své schopnosti v oblasti diplomacie. Jejich velitelé, které navrhuje Aliance a také běžní občané. Vědí, že je rozdíl mezi zanecháním dobrého dojmu a činěním skutků.

    Lidská houževnatost je jednou z jejich nelepších vlastností. Budou pokračovat v boji i přes to, že boj nemusí vyhrát. Tváří v tvář invazím Orků, Plamenné Legie i Pohromě, zůstal lidský duch neporažen. To přispívá k lidské vůli přežit. O tom svědčí i schopnost Every Man for Himself, která ukazuje člověka schopného dělat vše nezbytné k vítězství nad svým nepřítelem.

    Lidská společnost má tendenci mít více problémů s kriminalitou, než ostatní rasy. Snad ukázkovým příkladem je vzestup bratrstva Defias a Syndicate. Proto si lidé vypracovali schopnost Vnímání (Perception). Pokud má člověk podezření, může si poslechnout a objevit dobře skryté nepřátele.

    Ostatní informace

  • Startovní lokace: Northshire Valley, Elwynn Forest
  • Rasový mount: Kůň (Horse)
  • Vládce: Král Varian Wrynn
  • Hlavní město: Stormwind City
  • Jazyk(y): Common
     
     

    Noční Elfové (Night Elves) soon

    Nelves

    Hratelné rasy Hordy

    Erb

    Stejně jako k Alianci se i k Hordě hlásí 6 různých ras. Dá se říct, že se Horda skládá z ras, které se potkaly a navzájem si nějak pomohly. Nelze jim však upřít, že bojují bok po boku jako spojenci, kamarádi, jako rodina. I když se idály, politika a důvěra změnily, je to stále ta stejná Horda, kterou "zdědil" Thrall po náčelníkovi Orgrimovi Doomhammerovi. Převážnou část Hordy najdete na Kalimdoru, ale stějně jako Aliance, má své tábory i města na druhém kontinentu.

    Krvaví Elfové (Blood Elves) soon

    Belves

    Orkové (Orcs)

    Orcs

    rkové z Orgrimmaru jsou hratelnou frakcí Hordy. Žijí v zemi Durotar na kontinentu Kalimdor

    Původ


    dysi dávno, byla ušlechtilá rasa Orků nakažena Plamennou legií a změnila se v nemilosrdnou a destruktivní Hordu. Přivedeni do světa Azerothu, byli nuceni válčit s lidmi Stormwindu a Lordaeronu. Tyto události se zapsaly jako První a Druhá válka. I když se Hordě téměř podařilo vyhubit lidstvo, pohltila sebe samu zevnitř a zhroutila se. Poražení a zajatí Orkové byli uvrhnuti do střeženého vězení, bez šance pomoci svým spolubojovníkům při dobývání a válčení. Po mnoha letech se rozhodl mladý a vizionářský náčelník vést svůj lid v jeho nejtemnější hodině. Jeho jméno bylo Thrall. Za jeho vlády se Orkové osvobodili z moci démonického „útlaku“ a vrátili se zpět k šamanismu. Na příkaz podivného proroka, vedl Thrall svůj lid ke starověkým zemím Kalimdoru. Zde se Thrall a jeho Horda utkali tváří v tvář svému utlačovateli, Plamenné legii. S pomocí lidí a Nočních elfů, Orkové porazili Legii a vydali se svou vlastní cestou. Usadili se v drsných pustinách Durotaru a zvolili si ho jako své království. Nyní se válečníci města Orgrimmar těší nové, zářivé budoucnosti svého lidu. I když se řídí sny o dobývání, jsou připraveni doslova zničit každého, kdo by měl byť jen pochybnosti o jejich nadřazenosti či svrchovanosti.

    Vzhled


    uži jsou velcí, shrbení a děsiví. Mistrovsky ovládají boj se sekerou a kladivem, stejně jako boj pěstmi velikosti malého dítěte. Mají červené, korálkovité oči a plochý, široký nos. Ženy jsou dobře urostlé s exotickými účesy. Od špinavých vlasů, přes mohutné copy, po holé hlavy. Barva kůže se pohybuje v odstínech zelené.

    Základní atributy


    Povolání Strength Agility Stamina Intellect Spirit
    Hunter
    23
    20
    23
    17
    24
    Rogue
    24
    20
    23
    17
    23
    Shaman
    24
    17
    23
    18
    25
    Mage
    23
    17
    22
    20
    25
    Warlock
    23
    17
    23
    19
    25
    Warrior
    26
    17
    24
    17
    23
    Death Knight
    111
    70
    100
    26
    44

    Povolání


    Hunter, Rogue, Shaman, Warlock, Warrior, Death knight Wotlk , Mage Cataclysm

    Rasové znaky (Raciálky)


     
  • Blood Fury: Aktivování ability zvýší na 20 sekund sílu o 25 %. Postava pod vlivem této ability ztrácí každé 3 sekundy 5 % zdraví. Cooldown trvá 2 minuty.
  • Hardiness: Zvýšená odolnost (+25 %) na omráčení (Stun) a jiné knockout efekty.
  • Command: Automaticky zvyšuje melee damage vašeho peta o 5 %.
  • Axe Specialization: Zvyšuje skill na používání seker o 5.

    Důvody rasových znaků (raciálek)


    aciálky Orků vyplývají z jejich povahy, rasy válečníků. Byli zotročeni krví Mannorotha, kterou nakonec smyl Grom Hellscream. Krev v Orcích vyvolávala zuřivost. Proto byli nesmírně krutí v První válce. Orkové jsou také nesmírně houževnatí. Mladý, dospívající Ork vypadá jako Trpaslík (Dwarf) a velmi robustní dospělý Člověk (Human). Jejich stavba kostry se mnohem více hodí do bitvy. Většinou kvůli drsnému prostředí, ve kterém Orkové musí žít. To vedlo k Hardiness. Z neznámých důvodu jsou Orkové velmi spřízněny se zvířaty. Mnohá přátelství typu Ork/zvíře vznikají při pohledu do očí toho druhého a nalezení stejné duše. Toto duševní spojení umožnilo raciálku Command v bojích proti démonickým silám. Jejich kultura se dlouho spoléhá na sekyry, jako „zbraně volby“, od pěchoty až po generály. Tento nástroj války se učí všichni Orkové, proto mají Axe Specialization.

    Classes (Třídy)


     
  • Hunter - Orkové mají silná pouta se zvířaty. Především s vlky a s jejich původní kulturou na Dreanoru, včetně mnoha loveckých rituálů. Možná právě proto má většina členů klanu Frostwolf jako společníka vlka. Kombinace lovcovy Blood Fury a Command, vytvoří velmi silný tým, se kterým má problémy i ten nejsilnější soupeř.
  • Rogue - Orkové této třídy nejsou tak zákeřní, jako ostatní rasy, ale jejich tvrdý úder zaručí téměř jistou smrt cíle. Jsou poměrně vzácni, protože někteří Orkové se na jejich styl boje dívají jako na nečestný, ale věří, že je to velmi efektní umění. Nejznámějším Orkem této třídy je nejspíš Garona, ačkoli je pouze poloork. Další známá jména jsou kupříkladu Rokaro a Jediga.
  • Shaman - Poté, co se Orkové osvobodili z démonického nátlaku, se vrátili ke svým původním šamanským kořenům. Být šamanem není pro každého, a proto se toto povolání v jejich společnosti velice cení. Mezi slavné šamany patří samozřejmě Thrall, dále Drek'Thar, Mother Kashur a Greatmother Geyah.
  • Warlock - Ačkoliv bývaly doby, kdy Warlockové byli mezi Orky naprosto běžní, nyní jsou vzácným povoláním. Většina z nich je k Hordě znepřátelená. Jako například Burning Blade. Několik jich žije v Cleft of Shadow, kde jsou pod pečlivým dohledem Hordy. Nejslavnějším Warlockem je Gul’dan, zakladatel Shadow Councilu.
  • Warrior - Tato rasa je rozenými válečníky. Jak Eitrigg pravil v knize Warcraft of Blood and Honor „Všichni Orkové jsou válečníci.“ Ovšem je to řečeno s nadsázkou, poněvadž mnoho Orků jsou peoni. Slavní bojovníci jsou Grom Hellscream, Durotan a Orgrim Doomhammer.
  • Death Knight - Původní Death Knightové Druhé války, byli vytvořeni orkskými warlocky. Dříve byli jako orkští vojáci zabiti v Plaguelands a posléze oživeni jako vojáci Pohromy.

    Ostatní informace

  • Startovní lokace: Valley of Trials, Durotar
  • Rasový mount: Vlk (Wolf)
  • Vládce: Warchief Thrall
  • Hlavní město: Orgrimmar, Durotar
  • Jazyk(y): Orcish
     
     

    Taureni (Taurens) soon

    Taurens

    Trollové (Trolls)

    Trolls

    bývalé gurubashské říši vypukla rivalita a kmen Darkspear byl vyhnán ze své domoviny ve Stranglethorn Vale. Usadili se v místech, která dnes známe pod jménem Broken Isles. Brzy se ovšem dostali do konfliktu. Jejich osud se zdál být zpečetěn, ale náčelník Orků, Thrall a jeho „nová Horda“ nabídl Trollům úkryt. Sea Witch unesli vůdce klanu Sen‘jina, Thralla a také několik dalších Orků a Trollů. Thrallovi se nakonec povedlo osvobodit sebe i ostatní a nakonec i Sen‘jina. Ačkoli byl Sen‘jin obětován, měl vizi, ve které by Thrall mohl vést Trolly z ostrova.
    Po návratu na ostrov se Thrallovi a jeho následovníkům podařilo odrazit další útoky Sea Witch a jejich murločích přisluhovačů a vydali se opět na Kalimdor. Pod novým vedením Vol'jina, klan Darkspear přísahal věrnost Thrallovi a Hordě a následoval ho. Od tohoto dne jsou opovrženi a znepřáteleni ostatním trollím kmenům až na kmeny Revantusk, Shatterspear a Zandalari. Přesto kmen Darkspear nezapomněl odkud pochází a nepřátelství je motivuje k návratu na svoji domovinu. Svůj nový domov si postavili na východním pobřeží Durotaru, nového království Orků.

    Nicméně, s příchodem frakce Kul Tiras a jeho námořnictva pod vedením Daelina Proudmoora, byli Trollové pod nátlakem nuceni ustoupit do vnitrozemí. Bojujíc po boku Orků porazili nepřítele a obnovili svoji domovinu. Krátce poté trollí šaman, Zalazane, začal využívat temné magie, aby ovládl mysl svých kmenových bratrů. Jak jeho armáda bezduchých stoupenců rostla, nařídil Vol’jin evakuaci. Tak Zalazane převzal kontrolu nad Echo Isles. Darkspear se usadili na blízkém břehu, kde založili vesnici a pojemnovali ji podle bývalého vůdce, Sen’jina (Sen’jin Village).

    Vzhled


    arevné spektrum jejich kůže se pohybuje od světle modré po jedovatě zelenou. Nejčastěji se vyskytují tři typy barvy kůže, ovšem najdou se výjimky.
    Muži jsou vysocí, nahrbení s velkými vyčnívajícími kly, které vyrůstají z pod spodního rtu. Dále se vyznačují velkým nosem a chaoticky rozcuchaným účesem.
    Oproti tomu, ženy jsou vzpřímené s malým nosem a divoce vyhlížejícím či naopak upraveným účesem.

    Základní atributy

    Povolání Strength Agility Stamina Intellect Spirit
    Hunter
    21
    25
    22
    16
    22
    Mage
    21
    22
    21
    19
    23
    Priest
    21
    22
    21
    18
    24
    Rogue
    22
    25
    22
    16
    21
    Shaman
    22
    22
    22
    17
    23
    Warrior
    24
    22
    23
    16
    21
    Death Knight
    109
    75
    99
    25
    43
    Druid
    22
    22
    21
    18
    23
    Warlock
    21
    22
    21
    18
    23

    Povolání


    Priest, Rogue, Warrior, Mage, Hunter, Shaman, Death Knight Wotlk, Druid Cataclysm, Warlock Cataclysm

    Rasové znaky (Raciálky)


     
  • Berserking: Zvyšuje rychlost melee útoků a kouzlení o 20 %. 3 minuty cooldown.
  • Regeneration: Zvyšuje bonus na regeneraci Zdraví o 10 %. 10 % z plné regenerace zdraví probíhá i během soubojů.
  • Beast Slaying: Zvýší bonus na damage (+5 %) při boji se zvířaty.
  • Throwing Specialization: Zvyšuje skill na boj s vrhacími zbraněmi o 5.
  • Bow Specialization: Zvyšuje šanci kritického zásahu lukem o 1%.
  • Da Voodoo Shuffle: Zkracuje dobu trvání všech negativních účinků pohybu o 15%. „Trolls be flippin' out mon!“

    Důvody rasových znaků (raciálek)


    rollové jsou v boji často vedeni do stavu Berserking, který je nutí útočit a kouzlit rychleji . Tento stav se násobí, je-li Troll raněn, což ho dělá mnohem nebezpečnějším.
    Trollí schopnost Regenerace je v pohádkách velmi přeceňována, ovšem stále je velice silná. Za předpokladu, že rány nejsou tak vážně, že Troll zemře, vyhojí se bez lékařského opatření.

    Trollové jsou vynikající lovci a mají rozvinuté schopnosti v Beast Slaying po více než tisíc let. To z luků a vrhacích zbraní učinilo znaky trollí rasy a vedlo k trollí headhuntery k hlavní střelecké podpoře Hordy.

    Trollové jsou od přírody více ohební než ostatní rasy. To jim umožňuje dostat se z problémů o něco snáze.

    Trivia, zajímavosti


     
  • Trollí ženy, narozdíl od mužů nemrkají.
  • Model postavy hráče byl zřejmě založen na modelu Shadow Huntera z Warcraft III. Stejně jako ve W3 i ve WoW je velice hubený a přikrčený, ale stále vyšší než, když se narovná Tauren Chieftain.
  • Přestože ve W3 hráli v Hordě velkou roli, při vývoji WoW přišli na řadu později. To je pravděpodobně důvod, proč ve hře mají menší roli a ztratili své hlavní město.
  • Srandovní ironií je, že item Two-toed Sandals (dvouprsté sandály) se na Trollech neukazují. Pro vysvětlení: trollové mají na nohách pouze dva „prsty“
  • Když brání město, či z jiného důvodu musí napadnout orkské NPC aliančního hráče, svolává posily pokřikem "[Orcish]: Grunts! Attack!". Trollí a orkské NPC jsou jedinými dvěma rasami ve hře, které mají stejný svolávací pokřik, což upevňuje vztahy a loajalitu těchto dvou ras.
  • Jejich tanec pochází z brazilského bojového umění Capoeira.
  • Trollí válečníci jsou vybaveni vrhací sekyrou. To z nich dělá jedinou rasu, jejíž válečníci mají hned od počátku vrhací skill.

    Ostatní informace

  • Startovní lokace: Valley of Trials, Durotar. Echo Isles, Durotar Cataclysm
  • Rasový mount: Raptor (Raptor)
  • Vládce: Vol'jin
  • Hlavní město: Orgrimmar, Durotar
  • Jazyk(y): Zandali
     
     

    Nemrtví (Forsaken) soon

    Undeads

    Nehratelné rasy



    zeroth je velký svět, po kterém se potuluje spousta jiných ras, za které nemůžete hrát. Zabíjíte je, ať už pro splnění zadaného úkolu, pro získání zkušeností nebo jen pro zábavu. Ale věděli jste, že každá tato nehratelná rasa má i svou historii, která je mnohdy až překvapivá? Že ne? Tak si přečtěte následující články o nehratelných rasách, jejich historii, kultuře a spoustě dalších věcech, které by Vás mohly zajímat. Rád bych podotkl, že nehratelných ras je obrovská spousta, proto zde nejsou všechny a jejich seznam stále rozrůstá

 

 
 

 


Archiv

Kalendář
<< srpen / 2019 >>


Statistiky

Online: 1
Celkem: 11496
Měsíc: 101
Den: 2